Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΓΙΑ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ



Η απόφαση της ολομέλειας του Αρείου Πάγου της 14ης Απριλίου 2011 στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα με πολλαπλούς αποδέκτες.
Οι πρώτοι που αντιλαμβανόμαστε τη σημασία αυτής της απόφασης είμαστε οι εργαζόμενοι, γιατί δείχνει ότι κανένας αγώνας που δίνουμε συντονισμένα και ενωμένοι δεν πάει χαμένος, αντίθετα πάντα έχει αποτέλεσμα.
Είμαστε βέβαιοι ότι με το ίδιο πνεύμα που δίκασαν οι ανώτατοι δικαστές του Αρείου Πάγου, θα αντιμετωπίζει πλέον κάθε λειτουργός της δικαιοσύνης την αδικία, την ομηρία και την κατάχρηση εξουσίας απέναντι στους εργαζόμενους της χώρας.
Τα συνδικάτα θα συνεχίσουν δίπλα σε κάθε εργαζόμενο να δίνουν τη μάχη για την ανατροπή όλων των αντεργατικών μέτρων με τελικό στόχο τη μόνιμη και σταθερή δουλειά με πλήρη δικαιώματα για όλους τους εργαζόμενους.
Καλούμε την κυβέρνηση να εκτελέσει άμεσα και χωρίς προσκόμματα την απόφαση του Αρείου Πάγου.
 
ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΓΣΕΕ αποφάσισε να πραγματοποιήσει:
  • 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ την 1η ΜΑΪΟΥ 2011 με αγωνιστικές πρωτομαγιάτικες εκδηλώσεις από τα εργατικά κέντρα σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας
  • 24ωρη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ την 11η ΜΑΪΟΥ 2011.
Η κυβέρνηση με τις προτάσεις της ανοίγει την όρεξη του μεγάλου κεφαλαίου και κατ’ εντολή των δανειστών συνεχίζει την άνιση κατανομή των βαρών με τους μισθωτούς, τους συνταξιούχους και τους άνεργους να σηκώνουν αποκλειστικά τα βάρη της κρίσης και τους έχοντες και κατέχοντες να παραμένουν ανέγγιχτοι.
Το πρόβλημα της χώρας είναι η ανισοκατανομή των εισοδημάτων και των φορολογικών βαρών, η διαφθορά, η κρίση του παραγωγικού και αναπτυξιακού μοντέλου. Τα δημοσιονομικά προβλήματα της χώρας δεν ξεπερνιούνται όταν παραμένουν άθικτες οι γενεσιουργές αιτίες που τα παράγουν.
Διεκδικούμε:
  • Την υπεράσπιση του δημόσιου οικονομικού χώρου αλλά και των αδιαπραγμάτευτων κοινωνικών αγαθών (π.χ. νερό, ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, κλπ.). Το ξεπούλημα δεν αποτελεί λύση.
  • Τη λήψη άμεσων και αποτελεσματικών μέτρων για την τόνωση της ανάπτυξης και της απασχόλησης, ενίσχυση του επιδόματος ανεργίας και επέκταση του χρόνου καταβολής του. Να μπει οριστικό τέλος στις ελαστικές μορφές απασχόλησης, στη μερική απασχόληση, στην εκ περιτροπής εργασία, στην καταστρατήγηση των συλλογικών συμβάσεων.
  • Την επαναχορήγηση της 13ης και 14ης σύνταξης σε όλους με προτεραιότητα τους χαμηλοσυνταξιούχους.
  • Πάταξη της εισφοροδιαφυγής και φοροδιαφυγής. Αυτή είναι η μόνη σοβαρή και αξιόπιστη πολιτική κίνηση που θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση των οικονομικών προβλημάτων της χώρας.
  • Διατήρηση της λίστας των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων.
Το κίνημα των εργαζομένων, οι συνδικαλιστικές οργανώσεις με τη ΓΣΕΕ θα συνεχίσουν και θα εντείνουν τους αγώνες.
Η Ομοσπονδία συμμετέχει στις απεργιακές κινητοποιήσεις της ΓΣΕΕ.

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ Δ.Ε.Υ.Α.ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ

Το Σωματείο εργαζομένων Δ.Ε.Υ.Α.ΧΑΛΚΙΔΟΣ συμπαραστέκεται στους εργαζομένους της πρώην Δ.Ε.Υ.Α.ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ και στο δίκαιο αγώνα τους , για μόνιμη και σταθερή εργασία.Καλεί δε τον Δήμαρχο του νέου δήμου Διρφύων Μεσσαπίων και την κυβέρνηση να δώσουν , οριστικό τέλος στην εργασιακή ομηρία των επί δεκαετία εργαζομένων.

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΑΧ

Μετά το δημοτικό συμβούλιο στις 15 Μαρτίου, για τη συνένωση τις ΔΕΥΑΧ σχεδόν ένα μήνα μετά, δεν έχει σταλεί η απόφαση στην περιφέρεια. ΓΙΑΤΙ ; και πότε θα σταλεί;

ΕΝΙΑΙΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ Η' ΟΧΙ;

O Δήμος Χαλκιδέων μετά τη συνένωση, όλων των δήμων λόγω Καλλικράτη, τι τιμολογιακή πολιτική θα ακολουθήσει στη Δ.Ε.Υ.Α.Χ.; Ενιαίο τιμολόγιο ή άλλο τιμολόγιο η Χαλκίδα, η Ν.Αρτάκη, η Ανθηδόνα, το Ληλάντιο και άλλο η Αυλίδα ; Αν ισχύσει διαφορετικό τιμολόγιο, όπως ακούγεται θα είναι παράλογο.

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

ΔΕΥΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ

05.04.11

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΔΕΥΑ, Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ».

Εισαγωγή

Στις αρχές της δεκαετίας του ΄80 ο τομέας ύδρευσης-αποχέτευσης στη χώρα μας παρουσίαζε μία εικόνα απογοητευτική, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Οι υπηρεσίες ύδρευσης-αποχέτευσης παρέχονταν από τους Δήμους, με όλα τα προβλήματα που συνεπάγονταν η κατάσταση αυτή (γραφειοκρατία, έλλειψη ευελιξίας, έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού, έλλειψη πόρων κ.α.). Η καθυστέρηση που παρουσίαζε ο τομέας επέβαλε τη λήψη αποτελεσματικών μέτρων για τη βελτίωση του. Έτσι ψηφίσθηκε ο Ν. 1069/80 με τον οποίο ιδρύθηκαν οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης-Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ). Στόχος του νόμου ήταν η παροχή οικονομικών κινήτρων για την ίδρυση από τους Δήμους (πλην της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης) επιχειρήσεων ύδρευσης-αποχέτευσης με αυτοτέλεια και ευελιξία για την εκτέλεση των αναγκαίων υποδομών στον τομέα ύδρευσης-αποχέτευσης και επεξεργασίας αστικών υγρών αποβλήτων.

Το έργο και ο ρόλος των ΔΕΥΑ

Οι ΔΕΥΑ από το θεσμικό τους πλαίσιο, ανέλαβαν τρεις βασικές υποχρεώσεις: Να εξασφαλίσουν πόσιμο νερό επαρκούς ποσότητας και άριστης ποιότητας στους καταναλωτές, να καθαρίσουν το χρησιμοποιημένο νερό και να διευθετήσουν την απορροή των όμβριων υδάτων με στόχο την αντιπλημμυρική προστασία. Οι ΔΕΥΑ μπορούν να επεκτείνουν το αντικείμενο τους στην άρδευση, στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, στο φυσικό αέριο και στην εμφιάλωση και εμπορία νερού.

Η ίδρυση και η λειτουργία των ΔΕΥΑ είναι ο κυριότερος λόγος που κατασκευάσθηκαν πολλά έργα ύδρευσης-αποχέτευσης και επεξεργασίας αστικών υγρών αποβλήτων στη χώρα μας και λειτουργούν με τρόπο ικανοποιητικό, ισοδύναμο με αυτό των υπολοίπων χωρών της Ε.Ε.

Η πρώτη 20ετία μετά την ψήφιση του ν. 1069/80 χαρακτηρίζεται από την ίδρυση και λειτουργία μεγάλων ΔΕΥΑ που διαχειρίσθηκαν με επιτυχία το αντικείμενο που ανέλαβαν και συνέβαλαν με τρόπο αποτελεσματικό τόσο στην προστασία του περιβάλλοντος όσο και στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών. Η εφαρμογή του «Καποδίστρια» είχε ως αποτέλεσμα τη σύσταση και λειτουργία δεκάδων ΔΕΥΑ μικρότερων σε μέγεθος που λειτούργησαν από τους νέους Καποδιστριακούς Δήμους.

Σήμερα 30 χρόνια από την ψήφιση του Ν. 1069/80 λειτουργούν ή έχουν συσταθεί:

227 ΔΕΥΑ που εξυπηρετούν 4.300.000 κατοίκους

Προσφέρουν εργασία σε 6.500 περίπου εργαζόμενους

Στα 30 χρόνια λειτουργίας τους οι ΔΕΥΑ προέβησαν σε επενδύσεις 3.5 δις € σε ονομαστικές τιμές ή σε 5.5 δις € σε σημερινές τιμές συμβάλλοντας στη δημιουργία υποδομών στην περιφέρεια σ’ ένα τομέα ζωτικής σημασίας.

Η λειτουργία των ΔΕΥΑ όλα αυτά τα έτη ανέδειξε τα πλεονεκτήματα τους που είναι:

Ο μεγάλος βαθμός εξειδίκευσης που διαθέτουν στην κατασκευή έργων υποδομής.

Η ευελιξία που διακρίνει τις ΔΕΥΑ σε σχέση με τους Δήμους.

Η ετοιμότητα και ικανότητα τους στην παραγωγή έργων κοινωνικής ωφέλειας όπως είναι τα έργα ύδρευσης-αποχέτευσης και βιολογικών καθαρισμών.

Η δυνατότητα να εισέλθουν σε νέα αντικείμενα περιβαλλοντικού χαρακτήρα και η συμβολή τους στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών.

Οι προοπτικές των ΔΕΥΑ μετά την εφαρμογή του ν. 3852/2010 («Καλλικράτης»).

Η αναγνώριση από τον «Καλλικράτη» σε κάθε δήμο της δυνατότητας να έχει ΔΕΥΑ αποτελεί ουσιαστικά αναγνώριση του έργου που επιτέλεσαν οι ΔΕΥΑ στα τριάντα χρόνια της λειτουργίας τους.

Με την εφαρμογή του ν.3852/2010 θα επέλθουν αλλαγές στο χάρτη των ΔΕΥΑ:

Οι 227 ΔΕΥΑ που υφίστανται σήμερα στην χώρα μας μειώνονται με τον «Καλλικράτη» σε 142.

Οι «Καλλικράτειες» ΔΕΥΑ θα εξυπηρετούν 5.125.618 κατοίκους, δηλ. περίπου τον μισό πληθυσμό της χώρας μας.

Παραπέρα η εφαρμογή του «Καλλικράτη»:

Θα έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία μεγάλων και ισχυρών ΔΕΥΑ.

Θα ενδυναμώσει τις ΔΕΥΑ ως προς το μέγεθος και την οικονομική ισχύ με ταυτόχρονη αύξηση των επενδύσεων σε όλα τα επίπεδα.

Θα ενισχύσει την εξειδίκευση των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Θα βελτιώσει τη δυνατότητα των ΔΕΥΑ για την παροχή νέων υπηρεσιών και προϊόντων στους Δημότες.



Πλεονεκτήματα των ΔΕΥΑ σε σχέση με τις δημοτικές υπηρεσίες ύδρευσης.

Ι. Η ύπαρξη και λειτουργία των ΔΕΥΑ είναι μονόδρομος για πόλεις άνω των 10.000 κατοίκων, αφού οι ΔΕΥΑ αποκλειστικά και μόνο μπορούν να χρηματοδοτηθούν για έργα ύδρευσης-αποχέτευσης από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων(ΠΔΕ). Θα πρέπει, επίσης, να επισημανθεί ότι το 2013 σταματούν τα χρηματοδοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα και από εκεί και πέρα δεν θα είναι δυνατή η χρηματοδότηση Δήμου για έργα Ύδρευσης-Αποχέτευσης από το Π.Δ.Ε. παρά μόνο αν συστήσει ΔΕΥΑ. Επίσης, οι ΔΕΥΑ έχουν προτεραιότητα στις εντάξεις και χρηματοδοτήσεις έργων από ευρωπαϊκά προγράμματα.

ΙΙ. Στους Δήμους που δεν λειτουργούν ΔΕΥΑ η υπηρεσία ύδρευσης αποτελεί μία υποβαθμισμένη υπηρεσία. Η διαχείριση του νερού είναι από ελλιπής έως ανύπαρκτη. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να δημιουργείται πρόβλημα με την ομαλή υδροδότηση των κοινοτήτων-οικισμών. Επίσης, τα πιο πολλά αντλιοστάσια-δεξαμενές είναι σε κακή κατάσταση εγκυμονώντας σοβαρό κίνδυνο για τη δημόσια υγεία. Το προσωπικό των δήμων στο τομέα της ύδρευσης είναι ελλιπές και χωρίς εξειδίκευση, ενώ τα υδρόμετρα είναι είτε χαλασμένα είτε μη προσβάσιμα.

ΙΙΙ. Σήμερα έχουν κατασκευασθεί στην Ελλάδα 350 περίπου Εγκαταστάσεις Επεξεργασίας Λυμάτων.

Η ύπαρξη των ΔΕΥΑ είναι ο κυριότερος λόγος που ολοκληρώθηκαν πολλά έργα ύδρευσης-αποχέτευσης και λειτουργούν τα έργα αυτά σήμερα ασύγκριτα καλύτερα από ότι το παρελθόν. Από όλες τις κατά καιρούς απογραφές των έργων προκύπτει ότι:

Όλα σχεδόν τα έργα Βιολογικών Καθαρισμών για πάνω από 5.000 ισοδύναμους κατοίκους έχουν ολοκληρωθεί ή λειτουργούν με τρόπο ικανοποιητικό υπό την ευθύνη των ΔΕΥΑ.

Αντιθέτως, όσα έργα βιολογικών καθαρισμών διαχειρίζονται δήμοι, συνήθως λειτουργούν με πολλά προβλήματα λόγω έλλειψης προσωπικού και εμπειρίας ή και ευελιξίας για την αντιμετώπιση των λειτουργικών τους προβλημάτων. Δεν θα ήταν υπερβολή, αν λέγαμε, ότι πολλά έργα βιολογικών καθαρισμών σε πόλεις χωρίς ΔΕΥΑ έχουν εγκαταλειφθεί τελείως με αποτέλεσμα να έχουν σπαταληθεί επενδύσεις πολλών εκ. ευρώ.

Πέρα, όμως, από τους βιολογικούς καθαρισμούς οι ΔΕΥΑ συμβάλλουν ιδιαίτερα στην προστασία της δημόσιας υγείας και την πρόληψη των ασθενειών παρέχοντας άφθονο και υγιεινό νερό στους καταναλωτές. Ένας σημαντικός αριθμός ΔΕΥΑ ασχολείται συστηματικά με την παρακολούθηση και τον έλεγχο της ποιότητας του παρεχόμενου πόσιμου νερού και διαθέτει εργαστήρια και εξειδικευμένο προσωπικό για τον σκοπό αυτό. Οι ΔΕΥΑ εφαρμόζουν πλήρως την εθνική νομοθεσία και την νομοθεσία της Ε.Ε. για το πόσιμο νερό και οι καταναλωτές τους εγγυημένα πίνουν νερό που ελέγχεται στην ποιότητά του.

Για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας οι ΔΕΥΑ έχουν προβεί σε εκτεταμένη αντικατάσταση των παλαιών δικτύων ύδρευσης ώστε να μειώσουν σημαντικά τις διαρροές. Επιπλέον, χρησιμοποιούν όλες τις βέλτιστες διαθέσιμες τεχνικές για τη διαφύλαξη των υδατικών πόρων και τα τελευταία χρόνια οργανώνουν μεγάλες ενημερωτικές καμπάνιες για την πληροφόρηση του καταναλωτικού κοινού ώστε να αποφεύγει τις σπατάλες νερού.

Συμπεράσματα:

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι οι ΔΕΥΑ έχουν επιτελέσει σημαντικό έργο σ’ ένα τομέα ζωτικής σημασίας για το κοινωνικό σύνολο και έχουν να επιτελέσουν ακόμη σημαντικότερο. Το έργο αυτό επιτεύχθηκε λόγω του θεσμικού τους πλαισίου και των δυνατοτήτων που παρείχε, αφού λειτούργησαν με τρόπο ευέλικτο και αποτελεσματικό διαθέτοντας εξειδικευμένο προσωπικό και υψηλή τεχνογνωσία στον τομέα τους. Χωρίς τις ΔΕΥΑ ο τομέας ύδρευσης-αποχέτευσης θα είχε πολλές ελλείψεις και αδυναμίες με επιπτώσεις στη δημόσια υγεία και το περιβάλλον. Οι ΔΕΥΑ μετά την εφαρμογή του «Καλλικράτη» μπαίνουν σε φάση ισχυροποίησης, αφού δίνεται σ’ αυτές η δυνατότητα να συνδυάσουν την μεγαλύτερη πελατειακή βάση με τις οικονομίες κλίμακας στο κόστος λειτουργίας τους σε συνδυασμό και με την άριστη ποιότητα νερού και παρεχόμενων υπηρεσιών που προσφέρουν. Ο εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου και η στήριξη τους από την πολιτεία θα ενισχύσει τη δυνατότητα αυτή, καθώς και την συμβολή τους στην προστασία του περιβάλλοντος και την αειφόρο ανάπτυξη.

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ΠΟΕΔΕΥΑ

Νέα - Ανακοινώσεις
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
21.03.11

Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας συνεχίζει τις επαφές με αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες στα πλαίσια της απόφασης και των αιτημάτων του Γενικού Συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιανουαρίου.

Οι αλλαγές που έχουν προς το παρόν γίνει και χρειάζονται βέβαια επεξηγήσεις (δεν έχουν εκδοθεί ερμηνευτικές εγκύκλιοι) είναι:

α) Ψηφίστηκε ρύθμιση που αναφέρει ότι «Σε περίπτωση λύσης κοινωφελούς επιχείρησης ή ΔΕΥΑ και ανάληψης των δραστηριοτήτων της από τον οικείο δήμο ή από νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου αυτού, το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου και ορισμένου χρόνου μεταφέρεται στον αντίστοιχο φορέα με την ίδια σχέση εργασίας, ύστερα από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.»

Αφαιρέθηκε η λέξη «δύναται» που ανέφερε ο νόμος 3801/2009 στην περίπτωση λύσης της επιχείρησης και μεταφοράς του προσωπικού στο δήμο.

Έχει γίνει ερώτημα από την Ομοσπονδία στο Υπουργείο Εσωτερικών για διευκρίνιση του όρου «με απόφαση δημοτικού συμβουλίου». Είναι τυπική η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ή έχει τη δυνατότητα μη μεταφοράς στο Δήμο το σύνολο του προσωπικού;

β) Στο σχέδιο νόμου, για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, που κατατέθηκε πρόσφατα στη Βουλή, υπάρχει ρύθμιση για τα δάνεια που έχουν συνάψει και οι ΔΕΥΑ.

Θα δίνεται η δυνατότητα στις ΔΕΥΑ να ρυθμίσουν τα δάνεια τους και ως προς το χρόνο αποπληρωμής (25 έτη) και ως προς το επιτόκιο, με απόφαση του Δ.Σ. του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.

Είναι μία πολύ θετική εξέλιξη για την πλειοψηφία των ΔΕΥΑ και ένα πάγιο αίτημα της Ομοσπονδίας που έθεσε και στη συνάντηση που είχε το προεδρείο με τον κ. Σαχινίδη.

Πρέπει να αναφέρουμε ότι μέχρι σήμερα δεν προέκυψε και δεν διαφαίνεται καμία αλλαγή στη νομική μορφή των ΔΕΥΑ που είναι για την Ομοσπονδία ο κυρίαρχος στόχος.

Επίσης δεν προέκυψε και δεν διαφαίνεται αλλαγή στη νομοθεσία για τους υδάτινους πόρους όπως είχε διαρρεύσει ότι θα γίνει με την εταιρεία συμμετοχών «Ελληνικά Νερά Α.Ε.».

Στα πλαίσια της απόφασης του Γενικού Συμβουλίου για καμπάνια ενημέρωσης για το ρόλο και το έργο των ΔΕΥΑ σας αποστέλλουμε κείμενο το οποίο να κοινοποιήσετε σε όλους τους συναδέλφους και να το δημοσιεύσετε σε τοπικές εφημερίδες.

Τα σωματεία εργαζομένων των ΔΕΥΑ Δράμας και Λιβαδειάς με επιστολή τους ζητούν οικονομική συμπαράσταση για δύο συναδέλφους μας που έχουν μεγάλη ανάγκη. Σας κοινοποιούμε τις επιστολές και ζητάμε να δείξετε αλληλεγγύη στους συναδέλφους μας.






ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΣΚΕΨΗ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
08.03.11

Η Ομοσπονδία εκφράζει τη ριζική διαφωνία της σε κάθε σκέψη ή προσπάθεια περικοπής ή περιορισμού των επιδομάτων ανεργίας. Οι απαιτήσεις και οι προτάσεις των Τροϊκανών, έχουν ξεπεράσει κάθε όριο προκλητικότητας και αναλγησίας.

Με «πρόφαση» την καθιέρωση εισοδηματικών κριτηρίων ζητούν την περαιτέρω μείωση των πενιχρών επιδομάτων ανεργίας.

Η ανεργία και το επίδομα ανεργίας δεν είναι επιλογή, είναι τραγική συνέπεια της απόλυσης και η καταβολή του επιδόματος σχετίζεται αποκλειστικά και μόνο με αυτή.

Η μόνη και αναγκαία σκέψη και λύση που πρέπει να δοθεί (ειδικότερα στις σημερινές τραγικές συνθήκες έκρηξης της ανεργίας και των απολύσεων) είναι η διεκδίκηση για:

Αύξηση και επιμήκυνση του χρόνου καταβολής του επιδόματος ανεργίας καθώς και αναπτυξιακές και επενδυτικές πολιτικές για την αύξηση της απασχόλησης και μείωσης της ανεργίας.

Οτιδήποτε άλλο δε γίνεται αποδεκτό.